16 februari

hejsan svejsan!

Idag mår jag inte super duper men jag lever! :) När jag kom hem från skolan så gick jag och la mig i sängen och kollade på nya avsnittet av one tree hill! jag älskar one tree hill! När denna säsong är slut så kommer jag säkert att börja kolla igenom alla säsongerna igen! :P

Just nu sitter jag i min säng och har nyss druckigt varm choklad och gör läxor, jobbar på mitt speech som har blivit framskjutet så jag har det imorgon istället för i fredags, så håll tummarna där hemma! ;)

Imorgon efter skolan så åker nog jag och Ashley och solar, sedan ska jag försöka att fixa någon present till Doug som fyller år på torsdag! Har ingen aning vad jag ska köpa till honom, men det löser sig nog!

Nu ska jag fortsätta att öva på mitt speech, måste kunna det utantill för vi får bara ha en liten lapp med några stödord.


pusspuss

/johanna

Kommentarer
Postat av: anita swensson

Vi håller tummarna för ditt speech. Det klarar du galant. Lycka till.

Mormor o morfar

2010-02-17 @ 16:47:52
Postat av: Mamma

Hej!

Hoppas att du mår bättre och att det gick bra på ditt speech.

Puss och kram Mamma

2010-02-17 @ 19:58:22
Postat av: Johanna

sv till anita: Tack så mycket! :)

2010-02-18 @ 05:29:53
Postat av: Johanna

sv till mamma: Jo jag mår lite bättre och speechet gick helt okej! :) Har du läst mitt mail? Ska bli intressant att se vad du svarar :D Jag tycker det är en toppen ideé iaf och innerst inne så tror jag du tycker det också! :) Nu ska jag sova! pusspuss

2010-02-18 @ 05:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0