15 februari

hejsan!

Hoppas att det är bra med er där hemma i sverige och att ni singlar hittade kärleken igår! ;) Det gjorde inte jag, men jag var ut och åt på en restaurang med Ashley´s familj, vi hade väldigt trevligt iaf :)

Idag är vi lediga från skolan för att det är president day! Jag och Ashley ligger nu i hennes säng men en varsin laptop i knät och äter blåbärssockerkaka direkt från formen med två gafflar, haha :)

Klockan 4 idag ska jag åka och klippa mig :D Mitt hår är rätt slitet och väldigt långt så det bara hänger så nu ska det ske en förändring! Kanske lägger in en bild när jag kommer hem.

Nu ska jag jobba på mitt speech som ska vara klart imorgon!

pusspuss


/johanna


Kommentarer
Postat av: christina

sv: jadu, vi kan ta det över skype nån dag.. saknar dig <33

2010-02-16 @ 18:29:06
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0