31 mars

Hejsan!

Nu har vi sommar! :D Var i skolan hela dagen och gick inte utanför dörrarna förens det var dags för friidrott. När jag gick ut så var det som att kliva in i en bastu! Klockan halv 7 ikväll hade vi 24 grader ute, så otroligt skönt! :) Det är första gången på 138år de inte har haft snö här i mars och de säger att det är som att det är maj ute. Så jag har haft en väldans tur jag som tycker om sommarn så himla mycket! :) Imorgon så åker shortsen på till skolan iaf!

Imorgon kväll så ska jag sova över hos Ashley och sedan så ska vi till Eau Claire på fredag, ska köpa en underkjol till prom klänningen jag ska ha så den blir lite poffigare :) Sedan ska jag köpa lite påsk presenter också!

Ska försöka att ta lite kort i helgen som jag kan lägga upp, har inte gjort det på ett bra tag nu!


Nu ska jag ta och sova, är väldigt trött!

godnatt&sovgott!


/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0