27 april

Hejsan!

Har inte haft tid och bloggat något, är väldigt stressigt här just nu. Tusen saker att göra känns det som! Men men, nästa vecka blir jag ledig iaf när mina försäldrar och lilla syster kommer, så det ska bli väldigt skönt! :) 5 dagar kvar nu! :D

Måste bara berätta en jätte rolig sak som hände under min engelska lektion i datarummet idag. Det är en kille som är jätte stor, och då menar jag verkligen JÄTTE stor! Han sa iaf fuck this och läraren blev arg och sa, get out of here right now, i don´t want to deal with you anymore! (de har haft dessa konversationer förut) Han: No, i´m gonna type! Läraren: No you´re not! GET OUT OF HERE!!! Han: No, I`M GONNA TYPE! Läraren: Do i have to call someone to remove you? Han: Good Luck!!! och sedan ställde han sig upp och sparkade på stolen och gick. Det var så otroligt klockrent när han sa good luck eftersom han är så himla stor så ingen skulle ha klarat av att flytta på honom.

Nu ska jag plugga, sedan sova!

På söndag kommer det komma MASSA bilder för jag har prom på lördag! :D

pusspuss


/johanna


Kommentarer
Postat av: anita swensson

Hej!

Du får ha det så trevligt på lördag, ser fram emot bilderna och du får ha det ännu trevligare till veckan. Hoppas det blir en bra vecka, vackert väder och många ställen att guida runt på. Jag förstår att Du längtar och vi gläds med Dig och snart är det vår tur att träffa Dig, vi längtar också. Ni får ha det så bra "over there" så hörs via skype framöver. Ha det gott, många kramar från mormor o morfar.

2010-04-28 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0