2 april

Hejsan!

Idag försvann sommaren igen! :( Igår hade vi över 30 grader och 24 klockan halv 12 på natten! Idag på eftermiddagen började det att regna och tempraturen sjönk väldigt fort och det ska vara lite kallare ett bra tag ser det ut som på väder rapporterna.

Idag så åkte jag och Ashley till Eau Claire och köpte lite saker. Köpte bland annat en underkjol till klänningen jag ska ha på prom så att den blir lite poffigare :) klänningen blev sååå mycket finare med kjolen under! :)

Till middag åkte jag och Ashley till Panther Drive-In som öppnade idag för säsongen. Super gott var det! :)

Kvällen har jag spenderat här hemma med min värdfamilj och Ashley och vi spelade spel, apple to apple.

Imorgon så ska jag ta och cykla lite eftersom att jag inte kan springa med min hälsena, den läker aldrig! :(

Är jätte trött nu efter en väldigt lång dag så nu ska jag lägga mig och kolla på one tree hill!


godnatt&sovgott!

/johanna



Klänningen före!


och efter! :)




Kommentarer
Postat av: anita swensson

Vad vacker Du är och vilken fin klänning. Du blir festens drottning. många kramar från mormor o morfar.

2010-04-03 @ 09:37:04
Postat av: Johanna

Tack så jätte mycket! :) Massor av kramar från Johanna.

2010-04-05 @ 05:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0