19 april

hej!

Idag har det varit en rätt bra dag :) Skoldagen flöt på, mitt test gick bra i personal finance, fick tillbaka massa arbeten från min interior design klass och jag hade nästan alla rätt på allting! Kändes KANON! :)

Efter skolan så hade jag träning, träffade gymnasten och han kollade på min hälsena och den är nästan helt bra nu! Super skönt! I ran to the track och sprang några varv där, var väldigt jobbigt, men jag blir bättre och bättre väldigt snabbt så det är bra! Har inte sprungit på ca: 6 veckor om det inte är mer. Så min kondition är inte den bästa för tillfället, men det ska jag ändra på! :P

När jag kom hem så åt vi middag och plockade undan disken och sedan gick vi ut och sprang. Det går en väg runt här i bostads området som är en cirkel och den är 800m  lång, och det är den distansen min tränare vill att jag ska springa på tävligarna. Började att springa en gång och Stephanie tog tid, andra gången jag sprang så förbättrade jag mig med 11sek! YES!!!!

Imorgon så har vi en friidrotts tävling, men jag pratade med tränaren och vi kom överens om att jag kan stanna hemma och spring istället för mig själv! Måste träna hårt nu för jag satsar på att springa på torsdag då vi har nästa friidrotts tävling, så det gäller att ligga i dessa dagar som är kvar!

Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon! :)

godnatt&sovgott! <3


/johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är! Skönt att hälsenean blir bättre. Vi räknar ner dagarna tills du kommer hem :) Stor kram på dig!!!!

2010-04-20 @ 21:08:20
Postat av: christina

Hej hjärtat♥

hör av dig om det är så att vi kan prata på söndag för jag kan inte på lördag :) var ju ett tag sedan nu :/



pusss saknar dig♥

2010-04-22 @ 23:15:22
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0