15 april

Hejsan!

Veckan har paserat förbi rätt fort, så det är känns bra! :) Nu är det bara 17 dagar kvar tills att min familj kommer! :D Ska bli så otroligt roligt!!!

Idag fick jag ett sms från en kille på skolan, du utseende god idag. =) Haha, tyckte det var rätt roligt fakstiskt! :P

När jag kom hem från skolan så har jag bara pluggat...har två prov imorgon. Har haft jätte mycket läxor och grejer de senaste 4 veckorna faktiskt, så det har varit rätt jobbigt!

Imorgon kväll så ska jag nog åka och bowla med min prom dejt Aaron och några andra kompisar, så det ska nog bli kul! :)

Nu ska jag fortsätta med pluggandet innan jag somnar!

Ha det så bra!

godnatt&sovgott!


/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0