powder puff game

Är nu hemma från powder puff gamet :) Vi förlorade med 6-10 men jag lever iaf :) Det var väldigt kul, och det är väl det som är huvudsaken ?

Har inte tid att skriva så mycket mer nu, imorgon är det crazy day iaf, och jag kommer se rätt crazy ut ;) Ni får se bilder imorgon!

Nu ska jag lägga in lite bilder från powder puff gamet och sedan ska jag sova :)

godnatt&sovgott <3


Jag utanför min skolan :) Vi samlades där innan vi åkte till fotbolls planen.


Här stog vi redo för att springa efter hon hade sparkat iväg bollen!


Här var vi igång! Jag är den gröna mitt emellan de två stora tjejerna till vänster. Det var tufft!!




Jag och Ashley :)



Johansson & Komro ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0