5 september

hejhej, idag har jag gjort absolut ingenting känns det som. Har inte kännt mig så pigg och min näsa har varit täppt hela dagen. Har haft lite lite feber också, men det var inte mycket.

Pratade med familj och släkt på skype lite till och från idag. Fick även spotify av min fasters sambo robert också! :) Tack så mycket! Så mycket av min tid idag har gått åt till att sitta och hitta lite bra musik :)

Till middag fick vi hamburgare och strips och till efterrätt så fick vi rabarber paj som Stephanie hade gjort ur den svenska kokboken de har fått av mig. Den var super god! Hon har även gjort äppel paj och persika paj, och persika pajjen var hur god som helst! Var lite tveksam på den först, men den var verkligen jätte god :)

Efter att vi hade ätit klart åkte de till hästarna, men jag stannade hemma framför tvn med en kopp te som Doug gjorde åt mig innan de åkte :) De gör verkligen allt för att jag ska ha det så bra som möjligt! Och de frågar hela tiden om det är nått de kan göra för mig! De är så gulliga :) Men mamma & pappa, glöm inte bort att inga är bättre än er ! :)

Har nu suttit och brottats med min historie bok som är på 1123 sidor. Fröstår nästan ingenting om vad som står i den, så det är lite jobbigt :P

Har rätt mycket läxor tills på tisdag. Vi är ledig på måndag för det är helg dag här då, Labor Day kallas den dagen. 

Nu ska jag fortsätta läsa lite histroria, sen ska jag nog försöka sova. 


godnatt&sovgott <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0