4 september

hejhej !

Idag vaknade jag upp med halsont och nästäppa. Gick till skolan och under dagen fick jag huvudvärk också. Var inte med på tennis träningen efter skolan så Stephanie kom och hämtade mig och vi for på några ärenden och sedan for vi hem.

När jag kom hem så pratade jag med mamma & pappa på skype. Sedan satt jag i köket och pratade med Stephani medans hon lagade mat. Hon gjode svenska köttbullar med potatismos och köttbullarna var riktigt goda! :) Efter att vi ätit åkte de till stallet och jag stannade hemma och kollade på tv.

Fick ta och hoppa över fotbolls matchen, det var lite tråkigt. Men det kommer flera! :) Nästa helg ska vi iaf till Minneapolis och kolla på när Melissas kusin spelar fotboll. Det ska bli kul! :)

Känner mig inte så pigg så tänkte ta och försöka sova nu. Imorgon så ska de till kyrkan, och när det är första lördagen i månaden så stannar de kvar och äter lunch där med de  andra, och sedan åker de vidare till sjukhuset där Doug jobbar och Stephanie spelar piano där tror jag. Dessa lördagar brukar de komma hem runt 3. Jag lär nog stanna hemma, har inte någon lust och vara på kyrk aktiviteter med pensionärer i 6timmar, och absolut inte när jag inte mår nå bra.


godnatt&sovgott <3


En bild på mig från matchen i tisdags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0