31 augusti

hejhej ! :)

Sista dagen på sommarlovet började med tennis träning, den var inte så jobbig idag så det var skönt :) När jag kom hem började jag med att äta frukost och duscha. När jag var klar ringde jag och sa grattis till christina som fyllde 16år idag! :) Var kul att prata med henne, de blir ju inte så ofta längre...när vi hade pratat klart pratade jag med min familj där hemma och sedan var det dags för lunch.

På eftermiddagen åkte jag, Melissa och Stephanie till stallet och tog en ridtur. Red en annan häst idag som jag inte riktigt gillade så mkt, han var snäll men gjorde gärna precis som han ville :P aja, det gick bra iaf :)

Efter att ha kommit hem så åt vi middag och tog det lugnt framför tvn. Sedan har jag förberett mig inför första skoldagen på High School som är imorgon! Är lite pirrig faktiskt, men det ska nog gå bra :) Det ska bli så grymt kul ! :D

Efter skolan har jag tennis match, ska spela med Britteny som vanligt. Min värdfamilj ska komma och kolla på mig för första gången, så hoppas det går bra ! :)

Ska snart sova men tänkte först lägga in lite mer bilder från chicago som jag har tagit från min värdfamilj :)


 
Jag läser mamma mu boken, och de skrattar :)


På vägen in till Chicago.


En rätt cool byggnad :)


Knäppt från USAs högsta byggnad, Willis tower.


Från Willis tower.


Ja, det var högt!


Jag och Melissa.



Mor Mor och jag i nått shoppingcenter.


Jag och Melissa.

Nu ska jag sova, ska upp 05.45 imrn! godnatt&sovgott <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas första skoldagen går bra. Rackarns, jag skulle aldrig ha gått ut på det där glasgolvet!!!!

2009-09-01 @ 09:59:16
Postat av: christina

sv: haha ja kanske de ;) <33

2009-09-01 @ 11:06:24
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: Joel

Jag skulle aldrig våga åka upp i Willis tower. över 500 meter högt ju! känner mig ganska stolt som åkte London Eye som är 125 meter högt (A)

2009-09-01 @ 18:21:54
URL: http://bigbenny.blogg.se/
Postat av: Johanna Johansson

Sv till Joel: Haha ;) är inte så höjd rädd jag så det var grymt coolt :D

2009-09-02 @ 03:38:47
Postat av: Johanna Johansson

Sv till Anna: Skolan var jätte bra! :) Haha är ju inte så höjd rätt jag, så det gick bra :D det var rätt coolt iaf :P

2009-09-02 @ 03:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0