3 september


Nu när skolan har börjat har jag inte en sekund ledig!

Imorse var jag väldigt trött, klev upp 45min för sent, men jag hann ändå som tur var :) Åkte med Ashely till skolan idag så jag kunde lämna alla mina grejer till matchen i hennes bil.

Skoldagen flöt på lika snabbt som de andra dagarna. När skolan var slut åkte vi bort till tennisplanen och gjorde oss klar för att spela match. Jag spelade med Britteny som vanligt och vi vann! :) 8-2!!! Kom hem klockan 20 i 8, tog fram alla läxor och började plugga, sen åt jag och fortsatte. Det är väldigt svårt så det tar lång tid. Jag och Melissa har engelska tillsammans så vi hade samma läxa. Vi fick en berättelse på 14 sidor tror jag det var. Sen hade vi 20 frågor vi skulle svara på om texten. Melissa hade problem med det, så tänk då hur jobbigt det var för mig! Satt med det där i nästan 2tim och hann bara med hälften. Sen pluggade jag lite på fakta om Wisconsin som vi har ett litet test på imorgon.

Sen sa Stephanie åt mig att jag måste gå och lägga mig, och det hade jag faktiskt ingenting emot. Kan göra det jag har kvar på study hall imrn :)

Ja, mina dagar är rätt jobbiga faktiskt, har fullt upp hela tiden så dagarna bara försvinner! Har fått ont i halsen också, det är väl ett tecken på att man är lite stressas skulle jag tro. Jag är stressad och har bara gått i skolan i 3 dagar, hur ska det här sluta ? Men eftersom jag blir bättre och bättre på min engelska så kanske allt går fortare och fortare att göra så det blir lättare att hinna med sig. Man kan ju hoppas på det iaf.

Imorgon är det fredag iaf, efter skolan och tennis träningen ska jag och kolla på en fotbollsmatch med mina tjejkompisar. Det blir kul! :) Ska ta med mig kameran, så ni kommer få se lite bilder från matchen när jag kommer hem ! :)

Aja, nu måste jag verkligen sova!

godnatt&sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0