29 september

Hej

Dagen flöt på som vanligt. Hade ett prov i child development idag, vi fick använda böckerna med alla svar i och så var det kryss frågor på de flesta frågorna. Så himla löjliga prov :P

Fick även reda på ett prov vi ska ha imorgon i WI history. Det tror jag blir lite krongligare. Vi fick ett papper med hur mycket saker som helst vi ska kunna. Har inte hunnit att träna in allt men måste sova också! Tycker verkligen inte om när man får prov från ena dagen till den andra. Men det lär nog vara kryss frågor så då blir det lite enklare än när man måste komma ihåg allt.

När jag kom hem från skolan så pratade jag med min pappa på skype. När Stephanie kom hem så visste hon inte riktigt vad hon skulle laga till middag, men eftersom att det var bara jag och hon som var hemma beslutade hon sig för att vi skulle gå ut och äta. Vi gick till en liten restaurang här i Durand :)

Imorgon ska vi ta skol foton, det är väl inget man ser fram emot så där jätte mycket precis. Men det måste göras det också.

Nu tänkte jag sova så jag inte får påsar under ögona tills imorgon :)

godnatt&sovgott <3

Kommentarer
Postat av: gunilla hedberg

Teknikens under. Första...andra gången jag läser blogg. Farfar sa att det var bara att trycka på guldstjärnan så fanns du där. Jaa, jag hittade dig (med lite hjälp av pappa Peter) Roligt att få ta del av din nya tillvaro! Hoppas att du har det riktigt bra. Kram från oss alla.

2009-10-01 @ 20:41:50
Postat av: Johanna Johansson

sv till gunilla hedberg: Hej faster! Vad roligt att ni har hittat min blogg! Jag har det jätte bra här! :) Kramar från Johanna.

2009-10-02 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0