27 september

Hejhej!

Idag var jag på Mall Of America! Det var grymt stort! Hann inte ens gå på alla 3 våningar. Tyvärr hittade jag nästan ingenting, och de jag köpte var från h&m...fast köpte en tröja av Melissa när vi kom hem som hon inte var nöjd med. Var inte alls på nått shopping humör idag.

Efter att ha kommit hem har jag inte gjort så mycket, åt lite mat och sedan satt jag och Stephanie och kollade på lite skor på internet, och nu sitter jag här och ska kolla på ensam mamma söker :)

godnatt&sovgott <3


Vi körde så nära satt det blev en väldigt dålig bild.


En sko affär, har aldrig sett så många skor förut kan jag lova!


2 örhängen

3 ringar

2 tröjor, gillar den svarta men den blåa köpte jag bara för att den var skön, bra att ha här hemma när vintern kommer :)


Kommentarer
Postat av: Erika

okej, men då fixar jag det med headern, lägg till en kommentar när du bytt tillbaka till samma lösenord som tidigare så går jag in och fixar det :)

2009-09-28 @ 20:12:40
URL: http://erikalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0