26 september

hejsan!

Idag har det varit en lång dag! Dagen började med att vi åkte till kyrkan kl.09.15 och kom sedan hem 12.50. Vi packade ihop lite fika och sedan åkte vi iväg på en picknik uppe på ett berg med utsikt över mississippi floden.

På vägen hem så ville de visa mig skidbacken så vi åkte dit, det såg rätt okej ut faktiskt. Lär nog bli att man kommer åka lite skidor i vinter för alla kompisar vill åka med mig och de vill att jag ska lära de åka snowboard :) Det blir nog kul!

När vi kom hem så har vi inte gjort så mycket, jag har pratat med faster&robban och sedan pratade jag med Christina :)

Har även spelat lite piano med Stephanie.

Imorgon bär det av till Mall Of America! Det ska bli så grymt kul! Ska försöka att inte spendera så himla mycket pengar, men lite saker ska jag faktiskt unna mig! Eftersom att åka till ett JÄTTE stort shopping center har alltid varit min dröm, så jag tänker inte gå därifrån utan påsar iaf ;) Lägger ut bilder på vad jag shoppat när jag kommer hem! :)

Klockan är nu 20.45 så jag tänkte göra mig natt klar och lägga mig och läsa min bok :) Men först kommer lite bilder från dagen.


Redo att fara :)





Mississippi river


Nu ska jag göra mig klar för att lägga mig och läsa!

godnatt&sovott ! <3


Kommentarer
Postat av: Erika

hej :) nejdå, det behövs inte :D jag själv skulle inte vilja ha någon annans namn skrivet på min design, så jag gör det inte heller :D men du, vet du vad jag skulle kunna göra? jag skulle kunna ta bort den där rosa biten där uppe i så fall, för den var egentligen en del av bakgrunden, så blir det liksom bara headern med bilderna och namnet. skulle du vilja det, eller vill du ha det kvar? ^^

2009-09-27 @ 21:10:15
URL: http://erikalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0