25 september

Hejsan ! :)

Idag i skolan hade vi bara 2 första lektioner, resten av tiden tillbringade vi i gympa salen. Massa klasser gjorde lite teatrar och de hade massa tävlingar och grejjer. Sen gjorde vi massa andra roliga saker och de hade godis regn lite då och då :P

Blev tyvärr ingen parad för att det spöregnade.

Efter skolan skjutsade Ashley hem mig och jag ringde till min faster & robban och pratade med dom ett tag :) Sedan ringde jag mamma & pappa :)

När Doug kom hem hjälpte jag han med att förbereda middagen och när vi hade ätit klart åkte han och jag till macken och köpte lite saker. Efter att vi hade varit hemma ett litet tag skjutsade han mig till fotbolls gamet, jag hade väldigt kul där. Träffade massa nytt folk som jag pratade med så det var jätte kul :)

Eftersom det är home coming så spelade bandet under pausen och de valde ut home coming drottningen, flera tjejer i fina klänningar och sen valde de ut en, och de gjorde ett bra val! :)

Är nu hemma igen och är väldigt trött, ska kolla på en film tror jag och sedan ska jag sova.

Vet inte riktigt vad morgon dagen har att erbjuda, tror jag ska vara snäll och följa med de till kyrkan för att de ska ta mig till Mall Of America (usas största shoppingcenter) i Minneapolis på söndag :)  Det ska bli så grymt kul ! :D

Lägger in lite bilder från dagen och sedan sätter jag på en film!

godnatt&sovgott ! <3


Brooke, hon var en pirat i teatern de gjorde.


Troy, Brooke, Taylor, Zac och Ashley :)


Här håller de på att tävla.


Seniorerna dansade.



Och såhär såg Johanna ut idag, fast hade en lila tröja i skolan eftersom det var purple and gold day :)

Glömde tyvärr kameran när jag åkte till fotbolls gamet så har inga bilder där ifrån :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0