24 september

Hallå!

Var i skolan som vanligt, under de två första lektionerna så träffades hela skolan i gympa salen och det kom en gubbe dit och pratade om alkohol och droger. Han är en person man kan prata med om man har problem med sånna saker eller liknande.

Han berättade om massa ungdomar han har hjälp och vad deras problem var osv. Det var väldigt sorliga berättelser faktiskt. Men det var intressant att lyssna och han var väldigt bra på att prata :)

Resten av dagen flöt på som vanligt och efter skolan hade jag tennis match. Jag spelade med Ellie och vi vann med 8-1, en mycket bra vinnst! Det kändes skönt eftersom att det var sista dagen på tennis säsongen. Det känns lite tråkigt men ändå skönt eftersom att det har tagit sån tid, har haft sån liten tid till mina läxor så det har blivit många sena kvällar.

Imorgon är det fredag och purple and gold day i skolan. Jag ska även gå en parad med Ashley och massa andra och kasta ut godis och jag ska vara utklädd till peter pan då. Så det ska bli kul :)

Efter skolan åker jag nog hem och sedan ska jag till fotbolls gamet, ska hjälpa Ashley och Brittany med att sälja skolans kläder igen. Det kommer blir ett stort game imorgon eftersom det är home coming week! Vet inte vad jag ska göra efteråt, men jag tror nog att jag åker hem.

Ska försöka knäppa lite kort imrogon, har varit väldigt dålig på det den här veckan!

Nu ska jag ta och sova så jag kommer upp imorgon!

Pussshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0