23 september

Hejsan!

Kom nyss hem från tennisen. Träningen gick bra med det är fortfarande super varmt, det är 25 grader i skuggan! Vi fick korten från tennisen idag också, de blev rätt bra faktiskt :) Fick även våra jackor vi hade beställt men de hade stavat mitt namn fel så de skulle ändra det :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag sätta mig och fortsätta läsa twilight boken jag började på igår.

Senare ikväll ska jag nog åka och hjälpa Ashley och Taylor och pynta nån släpvagn eller vad det var :P Vi ska ha nån parad på fredag i skolan tror jag eftersom att det är home coming week.

Skriver kanske något mer ikväll.

Pussshej


Hela gänget! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0