22 september

hejhej!

Idag efter skolan så skulle vi ha tennis match. När vi kom dit började det regna så tränaren sa att vi skulle vänta och se ifall det bara var en liten skur. Jag och Ashley satte oss i henns bil och väntade. Satt där i en halv timme sedan kom våran coach och sa att vi kunde åka hem :) Hade inte läxor idag och jag var ensam hemma när jag kom hem för det var och kollade på Melissa när hon sprang cross country. Så jag la mig i sängen och kollade på film och sov lite. Det var riktigt skönt! :)

Klockan är nu halv 10 och jag tänkte ta och gå och lägga mig!

Imorgon kommer jag lägga upp en bild på min outfit jag hade idag :) Stephanie har bilden på hennes kamera så måste lägga in den på min dator först.

godnatt&sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0