2 september

Hejhej! :)

Idag har det varit fullt upp hela dagen!

Var först i skolan, det mesta gick bra förutom att i U.S. History är det lite svårt att hänga med, men jag får bra hjälp så det löser sig! :) Fick även lite läxor idag också.

När skolan var slut så åkte jag med Ashely till tennis träningen, hade träning i 2tim. Jag var väldigt hungrig för till lunch fick vi en brödbit typ...sen var det jätte varmt också, så det var inte alls nå roligt :P

När tennisen var slut kom Stephanie och hämtade mig och vi for och handlade. For sedan hem och åt middag. Därefter tvättade jag lite kläder och gjorde mina läxor, hade läxa i engelska, child development och massa frågor att svara på som vi fick från våran "handledare" idag. Det tog sin tid att göra läxorna, var lite krångligt, så har suttit med det i 4tim.

Nu är klockan 23.40 och jag är grymt trött så ska sova nu!

godnatt&sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0