19 september

Är nu hemma efter 2 grymt roliga dagar ! :D

I fredags efter tennis träningen åkte jag hem och gjorde mig klar och åt middag. Ashley kom sedan och hämtade mig och vi åkte vidare till fotbolls gamet, vi stog och sålde skolans kläder. Massa olika kläder med mäsket durand på :) När gamet var slut åkte vi hem till Ashley och sedan kom det massa folk dit :) Hon har ett jätte stort garage där hon kan ha folk :) Vi spelade nått spel och pratade och hade kul ! :) Stannade hos Ashley över natten och det blev en rätt sen natt!

När vi vaknade så gjorde Ashley pannkakor med några chokladkulor i, de var super goda! :) När vi hade ätit klart så gjorde vi oss i ordning och sedan väntade vi på att Sam skulle komma för att hon skulle följa med oss till Eau Claire och shoppa! Kom in till Eau Claire runt 15.00 tror jag, vi gick runt och letade massa klänningar vi kunde ha den här kvällen föt det var home coming dance på skolan och man skulle ha crazy clothes ! När vi hade shoppat klart så gick vi och åt, sedan åkte vi hem och gjorde oss klara :)

Var på skolan runt 20.30, men det var så grymt tråkigt där så vi tog med oss några och åkte hem till Ashleys garage! Spelade samma spel som igår :) Tylor skjutsade sedan hem mig och nu sitter jag här :)

Imorgon ska jag göra lite läxor och sedan har jag powder puff träning kl.16.00-19.00. Vet inte om jag har sagt det, men det är iaf amerikansk fotboll för tjejer. Vi ska ha matchen på måndag eftersom att det är home coming week till veckan så gör vi lite olika galna saker :) Ska bli väldigt kul!

Så här ska vi klä oss denna vecka:

Måndag: Jersey day, vi ska ha våra powder poff t-shirts på oss. Powder poff game på kvällen.
Tisdag: Crazy day
Onsdag: Beach day
Torsdag: Disney day, jag ska vara tinkerbell i peter pan filmen :P
Fredag: Purple and gold day, skolans färger.

Nä nu är ska jag ta och sova så jag kommer upp imorgon!

Lägger in lite bildet först! :)

godnatt&sovgott ! <3


Football game.


Ashley och Britteny vid försäljningen :)


Casey och Ashley.


Ashley och Joe.


Joe och Sam.


Ashley. På väg till Eau Clarie.


Ashley och Sam :)


OakWood Mall i Eau Claire


Redo för att åka till home coming dance. Ja, vi gjorde som de sa...crazy clothes :) (jag tror solen har blekt mitt hår väldigt mycket! :O)


Ashley och jag :)


Tylor och Ashley :P

 


Kommentarer
Postat av: Marcus Nordén

Hej Johanna! Marcus här. Kan du inte knäppa kort på alla rum i huset osv. Vill jättegärna se hur du bor :D



tack !!! DU verkar ha det jättebra!!

2009-09-20 @ 10:58:52
URL: http://herrskapet.blogg.se/
Postat av: marcus

Vad bra! Maila mig :) [email protected]

2009-09-20 @ 20:18:34
URL: http://herrskapet.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad du ser ut att ha trevligt!!! Ta vara på tiden och ha så roligt du bara kan.(Men var försiktig!!!!)/ Stor kram

2009-09-21 @ 08:19:21
Postat av: Erika

om du känner dig nöjd med bloggen, så är jag väl klar :) hojta till om du vill att något ska ändras!

2009-09-21 @ 21:59:33
URL: http://erikalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0