15 september

Hejhej!

Dagen flöt på som vanligt, lämnade skolan 14.45 för att åka på tennis match. Jag spelade tillsammans med en tjej jag aldrig har spelat med förut och vi förlorade. Det är mycket svårare och spela med någon man inte har spelat med tidigare än med nån som har spelat mycket med. Aja, på vägen hem stannade vi på donken, var hemma runt 21.40.

Har nu suttit med mina läxor och pluggat på mitt prov som jag har imorgon. Det är väldigt svårt! U.S history är riktigt jobbigt och det är det jag har prov på imorgon. Fattar inte så mycket så jag gav upp det nu, har gjort det jag klarade av, och mer än så kan jag nog inte göra...På torsdag har jag en redovisning om countyn Brown i WI history inför klassen. Har inte ens hunnit skriva ihop något än. Vet inte när jag ska hinna göra det heller för imorgon har jag tennis träning och efter det har jag amerikansk fotbolls träning. Vi tjejer ska spela amerikansk fotboll under home coming week som vi har nästa vecka och vi måste träna lite på det. Berättar med om home coming week någon anna dag!

Måste säga att det är väldigt jobbigt nu! Går i skolan hela dagen, spelar sedan tennis träning minst 2 timmar efter skolan varje dag, när jag kommer hem så äter jag och duschar. Sedan sätter jag mig och pluggar! Pluggar tills 11 nånting, gör mig sedan klar för att gå och lägga mig och sedan packar jag ihop allt  inför nästa dag! Kliver sedan upp 06.00. Så jag känner mig väldigt trött nu! Hoppas det blir lättare med tiden, sen när tennisen är slut får jag lite mer tid. Jag tror den slutar den 24 september, så det är ju snart! :)

Men nu ska jag sova, måste upp tidigt imorgon och dra ut lite fakta från internet om countyn Brown så jag kan skriva om det på study hall imrogon.

gpdnatt&sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0