13 september

Har inget speciellt att skriva, men sitter iaf i min säng med datorn i knät. Bytte sängkläder idag, och jag tycker det är så skönt att krypa ner i rena sängkläder! Så inatt kommer jag sova gott :)

Idag känns det som om jag inte har gjort någonting alls...eller jag har pluggat lite, översatt ett brev som Stephanie har skrivit till min gammel mormor Frida och städat undan lite på mitt rum.

Till middag fick jag svenska köttbullar, sallad och sushi. Det var första gången jag testade sushi, och det var inget jag gillade sådär super mycket måste jag säga! Men men, har ju testat det nu iaf :) Vi satt i soffan och åt middag framför filmen Confessions of a shopaholic. Hade sett den innan några gånger, men det var första gången för min värdfamilj, och de tycke den var jätte bra! :)

Imorgon efter skolan så har jag tennis match, det blir nog att spela dubbel då för Brittany ska nog spela. Singel är faktiskt mina nya favorit, det var mycket roligare. Men jag tror inte det alltid finns någon singel man kan möta, för de äldre går alltid före!

Nu ska jag sätta mig och läsa nån kort berättelse vi ska ha läst tills imorgon i engelskan.

good night! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0