10 september

Hejhej!

Skolan flyt på så vanligt, hade nått test i WI History som inte gick så bra. Han hade inte berättat att vi skulle ha det för att han skulle kolla hur bra vi hade hängt med på lektionerna, och eftersom inte jag förstår allt vad han säger så var det lite svårt att skriva ner med egna ord om vad han har pratat om :P

Efter skolan så hade vi tennis match. Jag spelade singel för första gången och jag vann! 8-6 :) Så det var kul!

Kom hem runt klockan 20.00, tog en dusch och käkade middag, sedan har jag suttit och pluggat tills nu och klockan är nu halv 12. Har ett till test i WI History imorgon, det kommer nog gå bättre för det har vi vetat om och kunnat plugga till.

Nu ska jag lägga mig och sova och hoppas på att jag kommer upp imorgon, är så himla trött!!!

godnatt&godmorgon i sverige! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0