godnatt

Hejsan!

Kom precis hem från kyrkan, var där med min värdfamilj, de hade "soup supper" för alla som är medlem i kyrkan. De hade massor av god mat :) Åt pump paj för första gången och det var jätte gott! :)

När vi kom hem så gjorde jag, Melissa och Doug våran workout som vi försöker göra varje kväll. Siffran på vågen bilr bara högre och högre, satt jag kände att det var dags att börja träna nu, och vara lite seriös och verkligen göra det. Så jag gjorde ett litet tränings schema och frågade om de ville göra det med mig varje kväll, tänkte att det blir ju lättare att göra det om man är några stycken, och de ville gärna göra det med mig, vi har redan hunnit att gjort det några gånger :) Om man ska göra det själv så blir det lätt, äsch, jag gör det där imorgon. Iaf för mig, och absolut när det gäller träning :P

Tänkte ta och springa imorgon, och tänkte faktiskt springa ute om det inte är för kallt. Annars när jag springer springer jag inne på nån spring maskin :) Måste träna lite för att på torsdag morgon så ska jag och min värdfamilj springa 5km i Eau Claire, det är nått maraton de har varje år på Thanks Giving.

Nu ska jag kolla på Twilight, var ett tag sedan. Vill så gärna se New Moon! Men nästan inga av mina kompisar vill se den! Så får se hur det blir med det!

godnatt&sovgott! <3

/johanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt!



Jodå, jag mår bra. Kom precis hem från jobbet så är jätte trött nu bara.

Går det bra i skolan och sådär då? :)



Kram

2009-11-21 @ 18:05:56
URL: http://johannnadahl.blogg.se/
Postat av: christina

hej gumman :) skype funkar inte, jag har försökt hur länge som helst nu. plus att jag kanske ska dra till fredrik nu. såå fan, ja jag vet inte vad jag ska göra. men jätte gulligt av dig att du har försökt fått tag i mig iaf, vi får försöka imorgon igen. men nu måste jag kila. älskar dig pusssspuss

2009-11-21 @ 21:28:27
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0