go kväll!

Hejsan! Hoppas att ni sover gott där hemma i Sverige just nu!

Själv sitter jag här i köket och har nästan fått läxorna klara! :)

Det känns som om jag har tagit vara på nästan varenda minut idag. Jag har bakat bullar, städat, bytt sängkläder, tvättat, gjort läxor, och medan jag satt och gjorde mina läxor så kom jag på värsta ideen, en ideé om vad jag och Christina ska göra! :) Så jag meddelade Christina och hon höll faktikskt med om att den var rätt bra! Så vi får se hur det blir :)

Ska skynda mig att göra klart mina läxor så jag kan gå och lägga mig i sängen och kolla på sista avsnittet av ensam mamma söker! :)

Innan jag säger hejdå så ska jag passa på att säga grattis på farsdagen till min världens bästa pappa! :)

pusspuss

/johanna


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman,



Tack för hälsningen!



Hoppas det gick bra med bullarna trots att du inte hade någon kardemumma. Vi får väl skicka ett litet paket om det inte går att få tag på hos dig.



PussPuss min bästa 16-åriga dotter! / Pappa

2009-11-09 @ 23:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0