7 november

Idag har jag varit här i Durand i 3 månader, så nu har jag ungefär 7 kvar! :)

Var på action city med Ashley och massa andra utbytesstudenter idag, träffade en svensk, en dansk och några norska tjejer! :) Vi hade riktigt kul faktiskt. Körde radiobilar, go cart och spelade massa spel.

När vi var klar där så åkte jag och Ashley förbi en super stor pyssel affär för Ashley skulle köpa lite målar färger. Men jag hittade massa roliga saker till att göra ett fotoalbum, så ska åka tillbaka dit någon dag och köpa lite grejer så jag kan börja! :) Tänkte göra ett fint fotoalbum med massa bilder från det här året! :)

Kvällen har jag spenderat hemma, har gjort lite läxor, kollat på tv och sedan åka jag och Doug till affären för att köpa lite ingredienser för att göra bullar. Tänkte kliva upp tidigt imorgon och baka svenska bullar :)

Så imorgon kommer jag att ha fullt upp! Baka bullar, göra läxor, spela piano, byta sängkläder och tvätta! Tyvärr så behövs sånna saker också göras!

Men nu ska jag fortsätta med läxan, skriver om min familj, måste göra det i engelskan!

Så nu säger jag godnatt&sovgott! :) <3

/johanna


Jag och Ashley på action city!


Go cart! :)


Jag och massa utbytesstudenter med en läskig gubber och superduper stor pizza!




Kommentarer
Postat av: christina

sv: Jo jag tänkte väll det :) men som sagt så får vi väll höras något mer :) vi var ju ändå precis på väg att lägga på så jag försår att du inte ringde upp :P skulle ju varit ganska onödigt :) Ha det så bra, saknar dig pussspusss <33

2009-11-08 @ 12:58:36
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0