5 november

Jag mår bra igen! :D

Så här var det, mitt tennis lag hade pizza party på en restaurang igår. När jag satt där så började det att göra ont när jag andades. När allt var klart åkte jag hem och det fortsatte och göra ont och jag hade ont hela kväll. Så när jag skulle gå och lägga mig och bytte om så tröck jag precis under revbenen och då gjorde det jätte ont och jag kände mitt hjärta slå jätte hårt och fort. Så jag gick till Doug och han tog fram en sån där grej man lyssnar på hjärtat med och räknade mina hjärtslag. De slog 90 slag i minuten som är lite fort. Så han ringde till någon arbetskamrat på sjukhuset och frågade henne och sedan fick jag prata med henne också. Hon visste inte vad det berodde på men sa åt mig att ta någon medicin som de hade här hemma och gå och lägga mig. Så jag gjorde det och när jag vaknade var det borta som tur var! :)

Skolan gick bra idag! :) Efter skolan åkte jag, Melissa och Doug till Eau Claire och åt middag och köpte lite mat oså. Var in på en jätte stor mat affär som var öppen dygnet runt! :P Åt iaf på en kina restaurang och det var jätte gott! :)

Är nu klar med mina läxor så jag tänkte ta och gå och lägga mig snart, är super trött!

godnatt&sovgott!

/johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0