31 oktober

Hejsan!

Halloween partyt igår var ingen höjdare! Eftersom det är halloween idag så stannade många hemma igår eller så jobbade de så de var nästan inga som kom! Så det slutade med att vi som var där gick upp till huset och kollade på film :) Var väldigt trött så somnade rätt tidigt. Mitt i natten så fick jag sendrag i vaden och det gjorde så grymt ont så jag ville bara skrika rakt ut!!! Men efter ett tag gick det som tur över, men har fortfarande lite ont i vaden :P

När vi hade vaknat så åt vi frukost och sedan gick jag och Ashley ner till garaget och plockade bort all halloween dekoration. Sedan efter ett tag skjutsade hon hem mig :)

Så idag har jag pratat på skype med lite folk, alltid lika kul!:D Sedan runt 15.00 tog vi en ridtur i ca: 1 tim, det var svin kallt kan ja lova! Åkte sedan hem igen och drack varm choklad och senare på kvällen så har vi bara kollat på film!

Har inte riktigt någon plan för imorgon, men har lite läxa att göra. Så när den är klar ska jag nog springa och sedan fortsätta på min bok! :)

Men nu ska jag ta och sätta på en film som jag kan somna till! :)

godnatt&sovogtt

/johanna


Bild från gårdagen i garaget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0