3 november

Ja, nu var det faktiskt 3 månader sedan jag sa hejdå till min underbara familj och mina kära vänner vinkade av mig på busshållsplatsen. Jag saknar er! <3

Idag har det varit en bra dag, inte allt för mycket läxor heller! :)

Under middagen berättade jag om alla bus jag gjorde och några som jag gjorde tillsammns med Maria när jag var mindre, och jag tror faktiskt inte att vi har skrattat så mycket tillsammans som vi gjorde idag! =P

Har inte så mycket mer än det att säga så nu säger jag godnatt! <3

/johanna

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah, fy fan vad mycket tok vi gjorde som små! Gillar att vi var agenter, satt i träd och kastade vattenballonger, skrev böcker och låtar och allt annat galet vi kom på! haha :D

2009-11-06 @ 10:13:14
URL: http://domdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0