27 november

Hejsan!

Är nu hemma från Minneapolis efter att ha firat thanksgiving! :) Gårdagen var jätte bra! Det började med att vi sprang ett litet maraton på 5km. Det gick väldigt bra, har varit väldigt kämpigt för mig att springa under denna vecka, hade svårt att springa 800m i stäck! Men när startsignalen gick så började vi springa och jag sprang hela 2,5km i sträck utan att gå, kändes som om jag kunde ha sprungit längre men  min hälsena började göra ont så jag var tvungen att gå lite. Men jag kom i mål på tiden 32.20. Trodde jag skulle få en mycket sämre tid så jag är hyffsat nöjd iaf :)

När vi alla fyra var i mål så åkte vi hem och skyndade oss att göra oss klara för att åka till Dougs systers hus lite utanför Minneapolis för att fira Thanksgiving. Vi fick jätte god mat och hade jätte roligt under kvällen! :) Fick 20 dollar presentkort på en sportaffär av Dougs syster och 20 dollar av Dougs mamma :) Var perfekt för att jag skulle köpa en vinterjacka och det gjorde jag idag :)

På vägen hem idag stannade vi på IKEA i Minneapolis för att köpa lite svenska saker. Vi köpte pepparkakor, knäckebröd, prinsesstårta, marabou choklad, ballerinor och några olika sylter :) Så när vi kom hem åt vi knäckebröd och de testade prinsesstårta för första gången och de gillade det :)

Imorgon så ska jag pack upp alla mina grejer, tvätta, springa, prata med lite folk på skype och träna på min piano läxa.

Nu ska jag ta och kolla på en film och sedan sova :)

godnatt&sovgott! <3

/johanna


Jag går i mål! :)


Här firade vi Thanksgiving, så otroligt fint!


Vi alla samlade runt middagsbordet


Peter och hans lilla hundvalp





Kommentarer
Postat av: viktoria

vad heter du på skype? jag orkar aldrig göra någon men ska fixa de nu för måste kunna prata med dig! saknar dig, tkr du ska komma hem nu!!<3

2009-11-30 @ 21:43:32
Postat av: Johanna

sv till Viktoria: Jag har din pappa på skype nu :) Men jag heter iaf jojjo_johansson. Ringde på din hemtele för nån veckan sen, men det var ingen som svarade, och nu har jag slut på pengar på skype och det går inte att sätta in nya, det verkar vara nått fel...så det är därför jag inte har ringt. saknar dig super mycket! jo, har varit borta väldigt länge nu!!! <3

2009-12-01 @ 02:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0