24 november

Hejsan!

Var alldeles för trött för att springa imorse så jag låg kvar i sängen. Skoldagen gick bra, det var bara i 1 lektion vi jobbade i. Så det var en ganska onödig dag för mig! Är iaf ledig resten av veckan :D

Efter skolan åkte jag hem och hade då fått ett paket med massa saker i från mamma och pappa :D I paketet fanns: Marabou chokladkakor, svenskt lös godis, adventskalender med choklad i, skum tomtar, vinter jacka och lite kläder :D Tack så jätte mycket! <3 Tyvärr så var jackan för liten så vi får ta och lösa det på nått sätt. Har två vinter jackor här, men båda är för småa!

Kvart över 5 så kom Ashely och hennes pojkvän Casey och hämtade mig och vi åkte sedan in till Eau Claire för att äta och gå på bio. När vi åt så träffade vi på Aaron och Meghan. Vi pratade med dom ett bra tag och hade väldigt intressanta samtalsämnen! :P

Sedan började bion kl.19.10, vi kollade på the fourth kind. Det var en verklighetsbaserad skräck film och den var faktiskt väldigt bra :) Jag tycker mer om att gå på bio här i usa, dels är det billigare, man får sitta vart man vill och popcornen är godare! :D

Är nu hemma iaf, ska ta och kolla på en film! :)

Imorgon ska jag tvätta, städa, packa och springa. Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska nog börja med min scrapbook! :)

pusspuss

/johanna


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nja, det är väldigt väldigt stressigt, jag har typ redan tröttnat och jag har jobbat där lite mer en än månad...



Ja, jag har börjat en skola här i stockholm, men ska förhoppningsvis byta tillbaka till min gamla skola =)

2009-11-25 @ 13:12:10
URL: http://johannnadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0