23 november

Hejsan! :)

Började morgonen med att springa, var ute i mörkret kl.05.30 med Doug. Vi sprang med ficklampor för att de var kolsvart. Vi sprang det första varvet tillsammans vilket är 800m. Tyckte det var lite läskigt där ute i mörkret, så eftersom att Doug springer snabbare än mig så beslutade jag för att gå in och springa på springmaskinen för jag visste att jag snart skulle halka efter och bli springande för mig själv :) Så jag gick in och fortsatte att springa och denna morgon sprang jag totalt 4km och sedan lyfte jag lite vikter och gjorde några andra övningar :) Är väldigt skönt att träna på morgonen för att jag känner mig så pigg när jag går till skolan :)

Skolan gick bra, fick inga läxor så det var ju skönt! När jag kom hem fixade jag lite saker och sedan hjälpte jag Stephanie i köket, sedan var det dags för middag och vi satt vid köksbordet ovanligt länge idag och hade pepparkakor som efterrätt :)

Efter middagen somnade jag och sov ett tag, sedan när jag vaknade gjorde vi kvällens workout och stretching. Tar inte i så jätte hårt på kvällarna så vi blir svettiga och får svårt att sova för att kroppen känner sig pigg. Vilket är bra så jag inte behöver duscha morgon och kväll! Men kan lova att hela min kropp värker efter all träning jag har gjort de senaste dagarna som jag inte är van vid :P

Men nu ska jag ta och sova så jag orkar upp imorgon, för kl.05.30 väntar springmaskinen på mig där nere! :)

godnatt&sovgott

/johanna

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vad duktig du är och tränar så där på morgonen. Men visst är det skönt! Man är mycket piggare på dagen. Jag måste komma igång igen... Kram på dig!

2009-11-24 @ 08:17:05
Postat av: Johanna

sv till anna: Ja det ar jatte skont! :) Fast imorse sa var jag alldeles for trott sa jag sprang aldrig. Kram pa er ocksa! :)

2009-11-24 @ 15:31:27
Postat av: Johanna

Jag jobbar på Mcdonalds :D



okey, jo jag kan förstå det, tyckte ju också det var skit jobbigt och jag var ju inte där så länge.



Kram

2009-11-24 @ 19:36:32
URL: http://johannnadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0