22 november

hejhej! :)

Idag har jag varit riktigt hurtig! =D Morgonen började med att jag, Doug och Stephanie åkte till springbanan halv 9, där stannade vi 1 timme och jag sprang och gjorde massa andra övningar. Kan lova att jag var helt slut efteråt! 

När vi kom hem åt jag frukost, duschade och gjorde mig klar. Sedan for jag och Stephanie in till Eau Claire. Hittade inte riktigt de jag behövde, men köpte iaf ett par plychbyxor som jag kan gå runt i här hemma. Perkfekt att ha när vi gör våran workout och våra stretching övningar på kvällarna :) Framkallde även 200 foton och efter det åkte vi och köpte fotoalbum och lite fina papper och klistermärken jag kan använda till fotoalbumet :)

Vi kom sedan hem runt 5, började då med att sätta in lite foton i fotoalbumet jag fick av Stephanie för ett tag sedan, börjar med det jag köpte idag på onsdag då vi är lediga. När jag var klar med det så kollade vi lite på tv och sedan gjorde vi våran workout och stretching :) Mina muskler i bena värker verkligen efter imorse, så det var väldigt skönt med lite stretching!

Nu tänkte jag ta och sova, ska sedan upp klockan 05.30 imorgon och gå ut och springa med Doug!

godnatt&sovgott!

/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0