21 november

hallå!

Idag började jag dagen med att äta frukost och prata med lite folk på skype :) Runt kl.11.00 gick jag ut och sprang, och herregud vilken dålig kondition jag har fått!

Under resten av dagen har jag inte gjort så mycket, Stephanie hade sin kompis här på lunch så det blev en lite längre lunch än vanligt. Sedan pratade jag lite mer på skype och efter det gjorde vi alla våran workout som vi gör varje kväll. Jag gjorde även några övningar med hantlarna efteråt :) När vi var klara så kollade vi på tv och jag och Stephanie virkade, haha :)

Imorgon ska jag börja dagen med att springa, Doug eller Stephanie ska skjutsa mig till fotbollsplanen för att de har en springrunda runt planen där jag tänkte springa :) Senare under dagen ska jag och Stephanie åka in till Eau Claire och fixa lite saker, sedan vet jag inte vad som händer på kvällen. Blir nog bara till att ta det lugnt skulle jag tro :)

Men nu ska jag sova så jag orkar att kliva upp imorgon!

 godnatt <3


/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0