2 november

hejsan!

Dagen började med att jag klev upp när klockan ringde, 06:20 och började göra mig klar. Stog och fixade håret men det blev aldrig som jag ville! Kände att tiden gick och gick så kollade på klockan och så upptäckte jag att den var bara 05:45! Jag hade klivit upp en timme för tidigt, så då hade jag inte så brottomt längre. Använder min Svenska mobil som väckarklocka och den hade tydligen inte ställt om sig, den brukar alltid göra det av sig själv. Så jag fick gott om tid denna morgon så de var rätt skönt! :)

Skoldagen gick bara bra! Jag och Zak tog vårat foto och jag tror det blev rätt bra iaf, fick se det en snabbis när vi hade tagit de, men såg inte så bra. Stog iaf i korridoren med jackorna över axeln :P Ska fråga tjejen som tog fotot om hon kan maila det till mig så jag kan visa er! :)

Vi i mixed choir tog kort idag också, vi var tvungna att ha på oss några lila fula klänningar, så det var ju inte så kul! :P

Efter skolan så skjutsade Sam mig till frisören och jag tror reslultatet blev rätt bra, det visar sig imorgonbitti när jag har tvättat det! :)

Efter att ha kommit hem så åt vi middag och jag gjorde lite läxor! Pratade sedan med Stephanie om giftemål och unga som är gravida för vi har några tjejer på skolan som är gravida. Kan lova att det är rätt intressant att höra vad en Amerikansk och väldigt religös har för åsikter om detta! För henne är det en skamm att skaffa barn före man har gift sig, så hon tycker det är jätte konstigt att inte mina föräldrar är gifta! Hon förstår liksom inte varför de inte är! Så vi hade en rätt seriös konversation med väldigt olika åsikter! :P

Men nu ska jag ta och sova!

Godnatt&sovgott! <3

/johanna
 

Kommentarer
Postat av: gunilla

2009-11-03 @ 22:41:55
Postat av: gunilla hedberg

Du verkar ha fullt upp!

Funkar det bra med skolan?

Jag tycker du gör det bra! "Ensam" i stora vida världen.

2009-11-03 @ 22:46:08
Postat av: Johanna

sv till gunilla: Ja, det är fullt upp för det mesta! Skolan går bra, vissa ämnen är väl lite svårare än de andra, men det går bättre och bättre! :) Tackar!!

2009-11-03 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0