16 november

Hejsan!

Skriver bara ett snabbt litet inlägg :)

Skolan gick bra, men var väldigt trött! Efter skolan åkte jag på piano lektion och sedan kom Doug och hämtade mig. Vi for hem och efter att ha ätit middag gick jag och Stephanie ner i förrådet och kollade på massa julpynt :) Åh herregud vad mycket sånt hon hade, flera flera kartonger!! Så det ska bli kul när vi ska börja julpynta!

För länge sedan så såg jag en bild på ett väldigt läskigt djur i en tidning som de kallar mountain lion eller cougar, så jag frågade om de hade sånna här, och ja de hade de. Hör att de pratar lite om de lite då och då och idag berättade en kompis till mig om att en kille visade en bild på ett mountain lion som de hade sett utanför hans mormor och morfars hus bara för någon dag sedan! Så vi pratade lite om de här hemma vid middags bordet idag, de berättade om han som äger farmen där de har sina hästar såg ett mountain lion när han var ute och red för nått år sedan. Börjar bli lite rädd för dom faktiskt, de dödar faktiskt människor, och det har hänt här runt omkring när folk har varit ute och sprungit! Så det gäller nog att inte vara ute i skogen och vandra för sig själv! :P



Jaa, såhär ser de ut :P Inte bara en katt det där inte!

Nu ska jag ta och läsa klart en berättelse vi har frågor på imorgon, och sedan så ska jag sova!

pusspuss

/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0