14 november

Hejsan! :)

Hade ingen tillgång till dator igår satt det blev inge bloggande!

Efter skolan så åkte jag, Brook, Ashley, Sam och Brittany och åt kina mat :) Efter att ha ätit så åkte vi Brooks hus, fast Brittany åkte hem, hon mådde inge bra, tror hon åt lite för mycket mat :P

Vi kollade på tv och spelade kort och kom i säng rätt tidigt, alla var så grymt trötta!

Idag har jag pratat på skype med lite folk! Alltid lika kul! :) Sedan kollade jag på tv och spelade lite piano.

På kvällen åkte jag och min värdfamilj till Menominee och åt på Wendy´s, de har så otroligt goda cheeseburgare! :) Efter att ha ätit åkte vi och spelade bowling och nu är jag hemma!

Ska lägga mig och kolla på en film innan jag somnar!

Hoppas att allt är bra med er där hemma :)

godnatt&sovgott

/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0