12 november

Hejsan!

Klockan blev mycket igår innan jag la mig så orkade inte skriva något!

Imorse kom Sam och hämtade mig innan skolan och vi åkte till bageriet här i byn och köpte frukost börd! Var så otroligt gott! :) Åkte sedan till skolan och gick på första lektion, sedan åkte vi upp till ett dagis. I child development  så är vi två och två som åker upp dit och har en liten lektion för 4-5 åringar. Det var jag som höll lektionen idag och jag lärde dom att räkna till fem på svenska! Det gick bra och jag fick ett bra betyg! :) Om ungefär två veckor så ska vi upp dit igen och då är det Sams tur att hålla lektionen!

Resten av skoldagen gick bara bra! Fick inga läxor så det var skönt! När jag kom hem så bestämmde jag, Melissa och Stephanie att vi skulle gå ut och äta middag så vi gjorde det! :) När vi kom hem igen så satt jag och pratade lite med Stepahnie medans hon strök lite kläder. Efter det städade jag badrummet som jag gör varje vecka på ons, tors eller fredag, jag får välja en av de dagarna! När jag var klar med det tvättade jag lite kläder och strök, sedan gjorde jag inte så mycket mer! :) Skönt med en läxfri dag kan jag lova!

Imorgon efter skolan så åker jag med Brooke, Sam, Ashley, Brittany och kanske Abby till en kina restaurang och sedan förtsätter vi till Brooks hus där jag ska spendera natten! Kommer nog bli kul! :)

Men nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon och duscha och packa lite!

godnatt&sovgott! <3

/johanna


Kommentarer
Postat av: Anna

Slarva inte med att skriva på det där viset :) Då har jag ju inget att läsa sådär på morgonen. Kram på dig gumman!

2009-11-13 @ 08:42:55
Postat av: Johanna

sv: haha, ska battra mig :) kram pa er!

2009-11-13 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0