10 november

Vet i sjutton inte vad som hände igår, jag glömde helt bort att skriva ett litet inlägg innan jag somnade! Menmen, nu är jag tillbaka igen! :)

Dagen var bra var lite trött, men annars så.

Såg en jätte sorlig film i child development idag! Vi håller på och lära oss om konsekvenserna av att skaka en bäbis! Så vi såg en film om en pappa som vart så frustrerad när bäbisen grät och grät så han skakade om bäbisen! Hur dum får man vara? Bäbisen dog av hjärnskador för att pappan skakade honom, och det är rätt vanligt att bäbisar blir skakde och får problem och i värsta fall dör! Så alla där ute, skaka absolut inte era bäbisar hur mycket de än gråter eller gör dig arg på något sätt!!!

Nu ska jag plugga lite mer till mitt prov jag har i wisconsin history imorgon!

pusspuss

/johanna



Kommentarer
Postat av: christina

jag har hört talas om "shaken baby syndrome" förut, hemskt -.- jag skulle också vilja ha child development, det verkar kul :)



förövrigt håller jag på att dö här hemma, har så fruktansvärt jävla ont i armen efter sprutan så jag tror det är lika bra att slita av den.. kan knappas göra ondare xD haha nä men det är verkligen inte skönt iaf..



hoppas du har det bra, saknar dig också !<33333

2009-11-11 @ 16:56:37
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: christina

sv: okej, Jo dockan skulle ju vara det roligaste :D



armen är lite bättre idah iaf men fortfarande förjävlig xD haha



pusssssspussss <33

2009-11-12 @ 09:47:22
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0