1 november

Hejsan!

Idag har det varit en lång dag, men jag har fått mycket gjort iaf! :)

Började med att jag kollade klart på en film jag somnade till igår. När den var slut så åt jag frukost och sedan städade jag på mitt rum och bytte sängkläder! När jag var klar med det bytte jag om till träningskläderna och gick ner och sprang 30min, låter inte så jobbigt att springa 30min, men jag springer med motstånd så det är rätt jobbigt faktiskt :P

När jag hade duschat och gjort mig klar så satte jag mig och rensade bort lite kort på datorn, ska snart ta och printa ut dom så jag kan fylla upp mitt fotoalbum som jag fick av Stephanie :)

Resten av kvällen läste jag och började virka en filt som jag ska skicka hem till min gammelmormor till jul!Stephanie sitter och virkar hela tiden så jag tyckte att hon behövde lite sällskap :) Det är rätt kul faktiskt!

Imorgon i skolan ska jag och Zak bli fotade, vet inte riktigt vilka kläder jag ska ha än, men det löser sig imorgon! :)

Efter skolan ska jag åka och klippa mig. Det behövs verkligen för mitt hår börjar bli lite slitet! Men vill ändå inte klippa mig för det har äntligen börjat att bli rätt långt! :)

Men nu ska jag kolla på ensam mamma söker!

godnatt&sovogtt

/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0