16 maj

hejhej :)

i torsdags var jag på birsta, kollade efter en avslutnings klänning men hittade ingen, men köpte ett par skor iaf :)

igår kväll var jag och grillade med massa folk på några klippor, sedan åkte jag hem till Jacke med några och var där ett tag.

idag jobbar jag från kl.15.00-20.00, efter det så ska jag nog till min faster och bada med henne i deras nya spabad :) skönt ! så det blir nog att bara ta det lugnt ikväll.

till veckan har jag 6st prov på 3dagar. JOBBIT!  egentligen får vi bara ha 2 i veckan, men dom kunde tydligen inte flytta fram något.

snart äre sommarlov iaf, grymt skönt ! 4 veckor kvar! =D  hoppas det blir en fin sommar och jag ska verkligen ta vara på varje dag för sedan åker jag ju bort från allt och alla här i Sverige, åker ju den 25 augusti, men nu kanske jag ska åka tidigare för att min familj frågade om jag ville följa med dom på semester till chicago :D  jag längtar verkligen sjukt mkt på att få åka, de verkar vara jätte snälla verkligen och bor på ett bra ställe verkar det som, i en liten by ca 10mil utanför en stor stad, Minneapolies. Där har dom typ USAs största shoppingcenter och massa annat :) 

aja, nu ska jag städa rummet lite och göra mig klar för att åka in till jobbet :)

hare bäst, pussshej


 en liten bild på skorna jag köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0