9 mars

sitter på skolan och har tyska nu, lämnade nyss in mitt arbete, skönt att det är klart ! (: nu ska jag bara skriva en ordlista till redovisningen. idag slutar jag 15.20 och då ska jag ta en promenad hem tror jag, får se om jag orkar, annars tar jag bussen.
Kl 5 ska dom ringa från EF och intervjua mig och imorgon ringer dom från Explorius. I fredags vare STS som intervjuade mig. Har ansökt hos 4st tror jag så det är ganska mkt papper och grejjer som ska fyllas i. Får se vilka jag kommer med, och om jag överhuvudtaget kommer med nån :P om jag kommer med fler än en så måste jag välja en, de blir svårt, för alla är ju bra på olika sätt (:

ikväll måste jag plugga till no provet på torsdag, nä nu ska jag göra klart min tyska, skriver nog kanske lite mer ikvälll. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0