8 mars

vaknade idag med lite feber och huvudverk. kände mig absolut inte pigg ! klev upp och åt frukost och sedan fin slipade jag lite på tyskan som jag gjorde klart igår kväll. skönt att det är klart nu !  fick ringa och sjukanmäla mig till jobbet också, så nu kommer jag inte jobba förns på lördag.lugnt re Har bara tagit det sten av dagen och sen kommer mormor och morfar förbi och ska äta middag med oss. dom skulle ha kommit igår, men morfar hade varit sjuk.
 
ikväll blir det bara att ta det tills lugnt framför tvn så jag är frisk imrn när skolan börjar igen (: jobbit ! kommer nog bli skit mycket den här veckan känns det som...aja, nu ska gå ner och se om jag ska hjälpa mamma med nått.  pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0