6 mars

hejsan.  idag klev jag upp klockan halv 10, åt frukost och gjorde mig klar, sen gick jag ner till kvissle och tog 12.25 bussen till klockarberget där min intervju skulle vara, gick förbi och åt lunch hos farmor först också (:  var på intervjun kl.13.00. Det gick faktiskt rätt bra, även fast den var på engelska så kunde jag förstå henne och svara på frågorna (: så nu är det bara några papper som ska skickas in, sen dröjer det 1-2 veckor så vet jag om jag får åka, hoppas ! =D

Efter att ha kommit hem igen så gjorde jag inte så mkt, har bara tagit det lugnt, ikväll har jag bara suttit med mamma i soffan och kollat på så ska det låta och let´s dance, ätit godis och sovit till och från. riktigt skönt faktiskt även fast att jag hade tänkt att hitta på något ikväll.

Imorgon kommer mormor&morfar och hälsar på, var ett tag sedan jag träffade dom faktiskt. ska plugga lite no också har prov till veckan...och sen ska jag även försöka hinna med att fixa till min tyska uppsats. har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra på kvällen, hör av er om ni vill hitta på något ! :D

Nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla på oth (:  godnattt snyggingar !!<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag fattar inte att du vågar och orkar åka utomlands ett helt år! Kommer ju inte få se dig något alls! :(

2009-03-06 @ 23:53:10
URL: http://domdom.blogg.se/
Postat av: Johanna

äsch, det är bara ett år :D det kommer nog gå rätt fort, för att allt kommer ju vara så grymt mycket annorlunda och det kommer nog vara skit kul, och sen lär jag mig ju engelska. så när jag kommer tillbaka så kommer det nog gå bättre i skolan också (: nä, det är väl det väsrsta, åka ifrån kompisarna och familjen oså, men får ju träffa dom när jag kommer tillbaka ;)

2009-03-07 @ 11:12:59
Postat av: Marcus

1 ÅR JOHANNA.... shit! <333

2009-03-08 @ 13:20:11
URL: http://mergimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0