5 mars

hejsan :D ett tag sedan jag skrev nu, har vare uppe i björnrike från fredag till tisdag kväll. Åkte skidor 2 dagar sen vet ja faktiskt inte vart dom andra dagarna tog vägen, gjorde inte så mycket mer, eller jo, tänkte att jag skulle vara lite hurtig så jag lånade mammas längdåknings grejjer och tog en tur i skoterspåret en dag. fyfan va jobbigt det var ! :o såg ju så lätt ut när dom på vasaloppet åkte :P men det där var absolut inget för mig ! bestämde mig för att aldrig åka mer. nästa dag så stog jag på dom där jäkla skidorna igen, men då drog min hund mig så det blev en helt annan sak, var ju nästan lite kul :P haha.

Resten av veckan har jag inte gjort så mycket.  Idag var jag med josefine på stan, shoppade lite saker och tog till sist en fika på barista (: allt jag hittade idag kostade verkligen inte mycket, skönt när man får mycket för pengarna (:   beställde även en klipp tid tills imorgon, men tror jag måste avboka den för jag hinner nog inte riktigt med mig, men får se hur det blir. sen gick jag upp till jobbet vid 4. gick verkligen inge bra idag, fick bara in 4 bok.  Åkte sedan hem och nu har jag bara gått igenom lite papper för jag ska nämligen på intervju imorgon angående utbytesåret så dom sedan kan ta ett beslut om jag får åka eller inte. intervjun kommer nämligen vara på engelska och jag tror dom kommer tycka jag är för dålig på engelska för att åka, men jag hoppas verkligen det går bra och att jag blir godkänd (: är lite pirrig !

Nu ska jag ta och hoppa i sängen, men först kommer lite bilder på de köpte idag, och även på 2 saker som köptes tidigare i veckan (:  godnattt ! <3






Skor från Din Sko, 299kr
Mascara från H&M, 149kr
Kofta från Lindex, 149kr ( har aldrig tyckt om kläder från lindex, men när jag gick förbi fönstret så hände det en svart kofta där, har sökt en vanlig svart kofta skit länge, men har aldrig hittat nån bra. gick in och provade, och den var helt okej. kollade på prislappen, var tydligen rea, kostade bara 149kr! vilken tur man har (: )
Jeans
från Gina Tricot, 299kr





Peak tröja från skidshoppen i Björnrike, 600 nånting. ( var rea :) )






Väska från åhlens, 349kr





Kommentarer
Postat av: Marcus

Härligt. Ny design och hela paketet!!!! <3

Sen har du handlat ;) Gillar jeansen somfan:D Synd att man inte fick se hur dem satt....



Fortsätt ;)<333



puss

2009-03-08 @ 13:18:10
URL: http://mergimi.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack :D<33 jaa, men du får nog se dom nångång ;) pusss<3

2009-03-08 @ 13:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0