26 mars

hejsan, har inte haft tid att skriva nått på nån dag nu :)

i tisdags då vi åkte skidor i åre hade vi toppen väder iaf, klar blå himmel :D riktigt skönt.  åkte skidor från halv 10 och vid halv 2 orkade jag inte åka mer så vi satte oss på nån uteservering och solade :)  sedan blev det hemresa.




Idag har jag varit på skolan, hade prov i svenska, gick verkligen inte bra, blir nöjd om jag får g iaf :)  gick hem från skolan idag med chrisitna, men vi skildes åt vid bron för hon skulle till skottsund och jag till essvik. nu ska jag sättta mig och göra klart hk uppgifterna, känner verkligen inte för att plugga...är så grymt trött. aja, det måste göras iaf. men nu ska jag sätta fart så jag blir klar nångång.

kanske åker in till stan med chrisitna imrn, eller så kanske de blir en sväng med mammsen, får se hur de blir :) ska iaf köpa två t-shirtar på gina som jag har kollat ut,  en vit/röd randig och sen vet jag inte vilken färg den andra blir, men ska köpa två iaf om de passar :)

nu måste jag plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0