23 mars

hejsan :) var nån dag sedan jag skrev nu, har inte orkat, har varit så grymt trött hela helgen. igår morse åkte vi upp till åre, så jag är här nu :) riktigt skönt. igår under dagen var vi och kollade i lite affärer och sedan åkte vi till hotellet, vi bor på holiday club, det är jätte fint här. när vi kom hit så gick jag och min syster och badade riktigt skönt, sen gjorde vi oss klar och sen gick vi och åt middag. efter middagen gick vi upp till hotellrummet och kollade på tv, sen innan beck var jag och frida ner och badade igen :) sen blev de beck och sedan somnade jag på en gång.

Idag klev jag upp kl 8, gjorde mig klar sedan gick vi ner och åt frukost, riktigt gott, älskar hotellfrukostar :) nu sitter jag på hotellrummet och ska plugga lite, efter lunch ska vi åka skidor eller bada, vi får se vad de är för väder.

skriver kanske nått ikväll, hare bäst, pussshej :)<3



utsikt över backarna från rummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0