23 mars

hej, efter lunchen blev det bad för mig och lilla syster, vi badade i 3 timmar :) sedan gick vi upp till hotell rummet och vilade lite, blev sedan middag på hotell restaurangen, jätte fin och god mat :) efter att ha ätit så gick vi och badade allihopa en snabbis, nu sitter vi här på rummet och tar de lugnt och kollar på tv, blir en tidig kväll ikväll, ska upp tidigt imrn.

Imrn ska vi åka skidor hela dagen, hoppas de blir fint väder :) efter skidåkningen blir de hemresa, har varit grymt skönt att varit här 3 dagar och bara tagit de lugnt, förra veckan var jag så grymt trött, vet inte riktigt varför men jag ville bara sova hela tiden kändes det som. men nu är jag riktigt utvilad :)

nu ska jag sätta mig och kolla på tv, hare bra, pussshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0