17 mars

hejsan   började skolan kl halv 9 idag :) klockan kvart i 11 gick jag till vårdcentralen då jag skulle ta en vaccination, tog den första sprutan av 3. den gjorde skit ont :o jag skojjar inte !  kom sedan tillbaka till skolan och då hade vi lunch sen tog jag josse och chrisitna en lite tidigare buss än dom andra i klassen in till stan för vi skulle på teatern kl.13.00. så vi var där runt kvart över 12. gick och kollade lite och jag köpte ett par mysbyxor :) gick sedan upp till teatern. där träffade vi 2 tanter eller vad man ska säga som vi har träffat förut, de var på vår skola för nån månad sedan. då blev vi indelade i små grupper och varje grupp skulle spela en liten teater. så nu skulle vi in till teatern och spela upp den på scenen inför klassen och nu fick vi klä ut oss och andvända oss av massa saker som passade in i teatern man skulle spela. var skit tråkigt tyckte jag, men det var kul att kolla på alla andra :) slutade där kl.3 och då gick jag, jonte, christina och josse till donken och sedan gick jag och jonte och satte oss på stan och pratade lite medans jag väntade på min buss :)

ikväll har jag typ inte gjort nånting, pluggade lite hk och tagit de lugnt, har varit så grymt trött ikväll. har även packat lite inför åre imrn :)

Ja imrn ska vi ju som sagt åka till ÅRE med 9:orna på skolan. samling kl.6...kul ! lär ju vara död eller nått :) vi ska åka buss dit och kommer väl fram runt 10, sedan åker vi hem kvart över 4. har hört att det inte ska bli sånt där toppen väder :( tråååkigt, skulle typ regna eller nått sånt skit. kameran kommer följa med så lägger väl ut lite bilder imrn om jag hinner. nä nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite, har nån svenska bok som måste läsas ut, skit jobbigt. men aja, ska upp jätte jätte tidigt imrn iaf och det är ju jag inte sådär jätte bra på, men mamma får väl dra mig ur sängen eller nått (y)  men godnattt ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0